Z jakimi wyzwaniami mierzysz się jako
SPONSOR?
Szukam podmiotu, wydarzenia, projektu odpowiadającego wartościom i strategii mojej marki
Muszę przeanalizować medialność kampanii, wydarzenia, które sponsoruję
Potrzebuję ustalić, jaki był zwrot (ROI)
z poczynionych inwestycji na sponsoring
Ustalam nowe cele biznesowe
i sponsoringowe
na kolejny rok
Co chcesz osiągnąć jako
SPONSOROWANY?
Chcę zaprezentować sponsorowi swój potencjał wizerunkowy
Muszę wykazać wartość mojego zaangażowania
i zysk dla sponsora
Opracować sprawozdanie potwierdzające realizację umowy ze sponsorem
Przygotować raport
z dotychczasowych kampanii dla kolejnych sponsorów
Poznaj „PROCES 360”
kompletny system monitorowania oraz raportowania efektów zaangażowania sponsoringowego
oparty o 3 filary wsparcia sponsorów i sponsorowanych
3 FILARY WSPARCIA
sponsorów i sponsorowanych
Analizy i raporty potencjału sponsoringowego
oraz efektywności opracowane w trybie on-demand
Dedykowany portal ze stałym dostępem do danych
i analizowanych podmiotów
Doradztwo, szkolenia i bieżące wsparcie w zakresie budowania relacji z partnerami biznesowymi,
a także aktywne wsparcie w poszukiwaniu sponsorów
Na czym polegają 3 FILARY WSPARCIA?
Analizy potencjału sponsoringowego (ex-ante)
Analizy efektywności sponsoringowej (ex-post)
Insight transfer wiedzy
Platforma SponsorTracker
Przeczytaj opinie ekspertów
Sponsor, podejmując decyzję o zaangażowaniu sponsoringowym, powinien opierać się przede wszystkim na starannym doborze osoby, dyscypliny
czy artysty do profilu firmy. Słowem-kluczem jest tu DOPASOWANIE.
~Izabela Grzechnik
Project Manager for new research and development
~Marcin Szczupak
Sponsor Tracker to rozwiązanie, opracowane z uwzględnieniem światowych trendów, które wspiera sponsorów oraz sponsorowanych w wyznaczaniu celów, pomiarze skuteczności działań oraz zarządzaniu informacją.
Dyrektor badań i rozwoju biznesu
Kim jesteśmy
Z naszych usług w zakresie mierzenia efektywności działalności sponsoringowej, marketingowej, reklamowej i PR korzystają setki podmiotów zarówno w sektorze spółek Skarbu Państwa, jak i w sektorze prywatnym.
Głęboko rozumiemy insighty komunikacyjne i współczesne media - doradzamy, udzielamy naszym partnerom wsparcia oraz rekomendacji analitycznych i biznesowych.
Zmieniamy dane w strategiczne informacje - monitorujemy oraz analizujemy wszystkie rodzajów mediów i informacji oraz komunikację pozamediową.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów.
Zacznijmy od zwykłej rozmowy…