KIEDY: 30.01.2024
GODZINA: 11:00
DEKALOG SPONSORA I SPONSOROWANEGO
WEBINAR ZACZNIE SIĘ ZA
ZAPISZ SIĘ NA
DARMOWY WEBINAR
Nie popełnij tych błędów w 2024 roku!
Korzyści wynikające z wzięcia udziału w webinarze
1. Wiedza
Podczas szkolenia dowiesz się:
W czym tkwi potencjał sponsoringowy? Jakie są techniki mierzenia działań z obszaru sponsoringu?
Jak ważne jest budowanie społeczności w social media?
Nasza prezentacja dostarczy Ci insighty pomocne w procesie pozyskiwania sponsorów, jak również pomoże znaleźć optymalny podmiot do sponsorowania.
2. Insighty
Tylko dla uczestników webinaru przygotowaliśmy ofertę specjalną - kod uprawniający do zakupu raportu sponsoringowego ze zniżką w wysokości 10%, który otrzymasz po zakończonym spotkaniu.
3. Zniżka na raport
AGENDA
Webinar potrwa 60 min.
Cześć merytoryczna jest przewidziana na 45 minut, a kolejne 15 minut na sesję Q&A.
30.01.2024
START 11:00
CO GENEROWAŁO WYSOKIE WARTOŚCI DLA SPONSORÓW W 2023 ROKU I JAKIE SĄ PROGNOZY NA 2024?
Ranking najpopularniejszych dyscyplin sportowych, uwzględniający mierniki takie jak: liczba i dotarcie publikacji, czy wartość ekwiwalentu reklamowego.
Dowiesz się, jak obecnie wygląda rynek marketingu sportowego, jaka jest jego struktura oraz co jest obecnie na topie.
ZNANE NAZWISKA TO NIE WSZYSTKO - JAK ZOSTAĆ RISING STARS W ŚWIECIE SPONSORINGU
Ambasadorzy polskiego sportu - case studies.
NOWE SPORTY, NIŻSZE LIGI
- czyli szansa na znalezienie swojej niszy.
LOKALNE WYDARZENIA, NAMING RIGHTS
- czyli obszary, w które warto zainwestować.
BUDŻETY, FORMALNOŚCI, RAPORTOWANIE DANYCH
Nie wiesz jak to zrobić? Chętnie Ci pomożemy - case studies.
SESJA Q&A
11:00
11:45
KONIEC WEBINARU: 12:00
Pobierz prezent:
Unikatowe dane - Ranking medialności dyscyplin sportowych
Prowadzący webinar
Marcin Szczupak
Dyrektor Badań i Rozwoju Biznesu,
PSMM Monitoring & More
Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań PR.
Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku PR oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing.
Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania.
ZMIENIAMY DANE
W STRATEGICZNE INFORMACJE
PSMM Monitoring & More jest liderem w dziedzinie kompleksowego monitoringu internetu, social mediów, prasy, radia i telewizji ze źródeł polskich i zagranicznych.
Monitorujemy ponad 5 mln źródeł polskich i blisko 90% światowego rynku mediów, pomagając markom zmieniać rozproszone dane w strategiczne informacje, zarządzać wizerunkiem, docierać do klientów i zwiększać sprzedaż.