KIEDY: 30.01.2024

GODZINA: 11:00

DEKALOG SPONSORA I SPONSOROWANEGO

WEBINAR ZACZNIE SIĘ ZA

ZAPISZ SIĘ NA
DARMOWY WEBINAR

Image
Dni
Godzin
Minut
Sekund

Nie popełnij tych błędów w 2024 roku!

Korzyści wynikające z wzięcia udziału w webinarze

1. Wiedza

Podczas szkolenia dowiesz się:
W czym tkwi potencjał sponsoringowy? Jakie są techniki mierzenia działań z obszaru sponsoringu?
Jak ważne jest budowanie społeczności w social media?

Nasza prezentacja dostarczy Ci insighty pomocne w procesie pozyskiwania sponsorów, jak również pomoże znaleźć optymalny podmiot do sponsorowania.

2. Insighty

Tylko dla uczestników webinaru przygotowaliśmy ofertę specjalną - kod uprawniający do zakupu raportu sponsoringowego ze zniżką w wysokości 10%, który otrzymasz po zakończonym spotkaniu.

3. Zniżka na raport

AGENDA

Webinar potrwa 60 min.
Cześć merytoryczna jest przewidziana na 45 minut, a kolejne 15 minut na sesję Q&A.

Zarejestruj się i odbierz prezent

30.01.2024

START 11:00

CO GENEROWAŁO WYSOKIE WARTOŚCI DLA SPONSORÓW W 2023 ROKU I JAKIE SĄ PROGNOZY NA 2024?

Ranking najpopularniejszych dyscyplin sportowych, uwzględniający mierniki takie jak: liczba i dotarcie publikacji, czy wartość ekwiwalentu reklamowego.

Dowiesz się, jak obecnie wygląda rynek marketingu sportowego, jaka jest jego struktura oraz co jest obecnie na topie.


ZNANE NAZWISKA TO NIE WSZYSTKO - JAK ZOSTAĆ RISING STARS W ŚWIECIE SPONSORINGU

Ambasadorzy polskiego sportu - case studies.


NOWE SPORTY, NIŻSZE LIGI

- czyli szansa na znalezienie swojej niszy.


LOKALNE WYDARZENIA, NAMING RIGHTS

- czyli obszary, w które warto zainwestować.


BUDŻETY, FORMALNOŚCI, RAPORTOWANIE DANYCH

Nie wiesz jak to zrobić? Chętnie Ci pomożemy - case studies.


SESJA Q&A

11:00

11:45

KONIEC WEBINARU: 12:00

Pobierz prezent:
Unikatowe dane - Ranking medialności dyscyplin sportowych

Prowadzący webinar

Zarejestruj się i odbierz prezent

Marcin Szczupak

Dyrektor Badań i Rozwoju Biznesu,
PSMM Monitoring & More

Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań PR.


Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku PR oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing.


Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania.

Image

ZMIENIAMY DANE

W STRATEGICZNE INFORMACJE

PSMM Monitoring & More jest liderem w dziedzinie kompleksowego monitoringu internetu, social mediów, prasy, radia i telewizji ze źródeł polskich i zagranicznych.


Monitorujemy ponad 5 mln źródeł polskich i blisko 90% światowego rynku mediów, pomagając markom zmieniać rozproszone dane w strategiczne informacje, zarządzać wizerunkiem, docierać do klientów i zwiększać sprzedaż.

Zarejestruj się i odbierz prezent